vrijdag 8 maart 2013

Martijn Polinder naar NIWA Racing

Na 2 jaar gereden te hebben in de talentcup 600 is het nu eindelijk zo ver voor Martijn Polinder om de overstap te maken naar het hoogste niveau in Nederland het ONK supersport 600 op een NIWA Suzuki Gsx 600. Martijn heeft de kans gekregen om bij een groot team genaamd NIWA Racing te gaan racen aankomend seizoen. "Wij zijn blij met deze ontwikkelingen, NIWA Racing is een goed professioneel team waar wij veel van kunnen leren. Wij hebben ook de verwachting om veel te gaan groeien aankomend seizoen. 


De wedstrijden die gereden gaan worden zijn van zeer hoog niveau, om hier voor klaar te zijn heb ik fysiek en mentaal veel getraind deze winter, ik voel mijzelf ook fit en ben klaar voor het seizoen. Op 10 maart vertrekken wij naar Spanje om een week te gaan trainen op de circuits Aragon en Valencia, dit zullen mijn eerste meters zijn op de NIWA Suzuki. Ik verheug mij al weer een paar maanden op dit moment, en ik wil ook mijn sponsoren bedanken voor de kans die ze mij gegeven hebben om dit jaar weer te racen. Mijn doelstelling is om vooral veel te leren van de nieuwe motorfiets, het is een compleet nieuwe uitdaging op hoog niveau. Op welke plek ik ga eindigen dit seizoen durf ik nog niet te zeggen, wel weet ik dat ik er met de volle 100% voor ga."De eerste wedstrijd zal verreden worden in het paasweekend op het TT circuit in Assen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten