woensdag 1 mei 2013

Carlo Dengerink nieuwe Hoofd Jeugdopleiding OWIOS

Carlo Dengerink (45) wordt met ingang van het nieuwe seizoen 2013-2014 Hoofd Jeugdopleiding van voetbalvereniging OWIOS. Dengerink tekent in Oldebroek een contract voor één jaar. Van beide kanten is de ambitie uitgesproken voor een langere samenwerking.

Na 5 jaar goede en intensieve samenwerking met OWIOS, waarin Aaldert Schippers veel voor OWIOS heeft betekend, nemen de club en Schippers afscheid van elkaar.

“OWIOS heeft de ambitie om de komende jaren te groeien met de jeugdafdeling in zowel kwantiteit als met name kwaliteit en deze opleiding te certificeren. Dengerink heeft in zijn loopbaan veel ervaring opgedaan in verschillende functies in het trainersvak als o.a. Hoofdopleidingen, Hoofdtrainer, assistent trainer en Jeugdtrainer en bewezen dat hij op een positieve manier het niveau omhoog kan brengen. Daarnaast heeft hij ook oog voor de lange termijn”, aldus OWIOS-jeugdvoorzitster Lieke Sievers.

Dengerink, zelf wonende in Deventer, kwam als trainer uit voor o.a. Colmschate, Go Ahead Eagles (B-jeugd), Excelsior ’31 (assistent, 2e elftal en Hoofdopleidingen), Heracles Almelo (Beloften), Diepenveen (Hoofdtrainer), SDC Putten (2e elftal), Teuge (Hoofdopleidingen) en afgelopen seizoen was hij trainer bij Be Quick’28 Dames.
Carlo Dengerink met Lieke Sievers
Carlo Dengerink: “Ik ben blij dat OWIOS en ik elkaar gevonden hebben. In OWIOS heb ik een fantastische club gevonden met een grote historie. Onze ambities komen overeen en ik ben tijdens de gesprekken positief verrast. Dit is een ideale combinatie en de komende jaren hoop ik met mijn ervaring, kennis en enthousiasme bij te dragen aan de verdere groei van de jeugd van OWIOS.”


In het dagelijks leven is Dengerink werkzaam als Service Desk medewerker van de rechtbank Midden-Nederland locatie Utrecht en onderhoudt veelvuldig contact met advocaten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten