maandag 21 april 2014

Simon de Haan keert volgend seizoen terug bij KV Elburg

Drie jaar lang korfbalde Simon de Haan met veel plezier bij Unitas in Harderwijk. Hij heeft nu bekend gemaakt dat hij met ingang van het nieuwe seizoen weer actief zal zijn voor KV Elburg.

Drie jaar geleden koos hij voor Unitas om in de hoofdklasse te kunnen spelen. Twee jaar geleden werd op het veld zelfs de ereklasse gehaald.


Simon: “Korfbal op het hoogste niveau verveelt nog steeds niet. Bij Unitas heb ik een geweldige tijd gehad en het was geweldig om op dat niveau te acteren. Toch heb ik weer voor Elburg gekozen omdat dat mijn club is waar ik al van jongsaf aan actief ben. Ook al is het spelniveau lager, dat verandert niets aan mijn motivatie. Ik ben niet terug gekomen om af te bouwen”.

KV Elburg is blij met de terugkeer van Simon. De vereniging miste de laatste jaren een gemakkelijk scorende speler. Ook hoopt de vereniging met de terugkomst van Simon wat meer ervaring in de selectie te kunnen brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten