Afgelopen zaterdag is op sportpark De Heughte in Oosterwolde de tweede jaargang van het VSCO’61 Business Magazine enthousiast ontvangen door zowel de sponsoren als de vereniging. Bestuurslid commerciële zaken Jarno Kwakkel gaf kort uitleg over deze uitgave, die groter, mooier en dikker is geworden dan de eerste editie.
Vervolgens nam bestuurslid PR en communicatie Jan Borgers het nieuwe Business Magazine in ontvangst waarop hij namens het VSCO’61 bestuur zowel de sponsoren als de Businessmagazinecommissie hartelijk dankte voor de steun en inzet.
Vanwege de afgelaste thuiswedstrijden op sportpark ‘De Heughte’ begon de uitreiking om 15.00 uur met de inloop voor alle sponsoren en belangstellenden. Om 15.30 uur begon het officiële gedeelte van de uitreiking waarin Jarno Kwakkel aangaf wat er veranderd is ten opzichte van de eerste editie.
Zo valt meteen op dat de lay-out dit jaar volledig vernieuwd is en daarmee in lijn is met de nieuwe huisstijl van ook de presentatiegids en het jubileumboek.
Verder is dit jaar zowel het aantal pagina’s als de oplage vergroot vanwege het succes van de eerste editie.
Dit jaar staan er maar liefst 10 sponsoren centraal in het Business Magazine en zijn er 3.000 exemplaren gedrukt, aldus het bestuurslid commerciële zaken.
Vanwege de afgelaste thuiswedstrijden op sportpark ‘De Heughte’ begon de uitreiking om 15.00 uur met de inloop voor alle sponsoren en belangstellenden. Om 15.30 uur begon het officiële gedeelte van de uitreiking waarin Jarno Kwakkel aangaf wat er veranderd is ten opzichte van de eerste editie.
Zo valt meteen op dat de lay-out dit jaar volledig vernieuwd is en daarmee in lijn is met de nieuwe huisstijl van ook de presentatiegids en het jubileumboek.
Verder is dit jaar zowel het aantal pagina’s als de oplage vergroot vanwege het succes van de eerste editie.
Dit jaar staan er maar liefst 10 sponsoren centraal in het Business Magazine en zijn er 3.000 exemplaren gedrukt, aldus het bestuurslid commerciële zaken.
Kortom Jarno Kwakkel gaf aan erg tevreden te zijn met het behaalde resultaat en dan ook met gepaste trots het eerste exemplaar te overhandigen aan Jan Borgers. Waarop VSCO'61 bestuurslid PR en communicatie het woord nam en aangaf onder de indruk te zijn van deze tweede editie van het Business Magazine.
Jan Borgers sprak zijn dank en waardering uit richting alle sponsoren die een bijdrage hebben geleverd en de Businessmagazinecommissie die hard heeft gewerkt aan deze editie.
Daarnaast gaf Jan Borgers in een breder perspectief aan een positieve toekomst voor VSCO’61 te zien. Het Business Magazine is een klinkend voorbeeld van de drive van VSCO’61 om toonaangevend te zijn in de regio en daarin een verbindende rol te spelen. De recente ontwikkelingen op het gebied van kunstgras geven de VSCO’61 burger moed en tevens het gevoel dat niets ons in de weg staat om onze regionale functie als vereniging verder uit te bouwen. Hierin speelt ook het multifunctionele gebruik van het aan te leggen kunstgrasveld een rol.
VSCO’61 beseft, zoals Jan Borgers aangaf, dat dit alleen mogelijk is met een trouwe achterban waarin zowel leden, vrijwilligers als sponsoren actief zijn en hij prees de vereniging dan ook gelukkig met het feit dat VSCO’61 daarover beschikt.
Na afloop van het officiële gedeelte werd er enthousiast door de uitgedeelde magazines gebladerd en gelezen. De aanwezigen genoten nog na met een hapje en een drankje om te besluiten met de conclusie: Op naar de volgende editie!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten