
Afgelopen zaterdag was het clubgebouw het decor van de presentatie van de nieuwe, fullcolour clubmagazine.
Door de komst van de website en de sociale media nam de
nieuwswaarde van het oude clubblad af doordat veel nieuws al via deze digitale
kanalen eerder gepubliceerd werd. Aanleiding voor het bestuur van VSCO’61 om
het clubblad zowel qua inhoud als qua vormgeving te vernieuwen. Een
redactieteam werd samengesteld en de sponsorcommissie ging aan de slag met het
werven van advertenties vanuit het bedrijfsleven.
Het resultaat mag er zijn. Bert Schipper, bestuurslid PR
en Communicatie, presenteerde het nieuwe Clubmagazine. Het magazine wordt
gevuld met nieuws vanuit de vereniging. Het gaat om mensen binnen de vereniging
die voor het voetlicht worden gebracht.
Rubrieken als: de vrijwilliger, de
supporter, de ziekenboeg, op uw gezondheid vullen het blad. Ook de jeugd komt
aan bod net als het meidenvoetbal. Én een anonieme schrijver onder de
pseudoniem ‘de gele kanarie’ neemt zaken kritisch op de korrel en spiegelt de
vereniging gebeurtenissen van zowel binnen als buiten het sportpark voor.
Het clubmagazine heeft de titel ‘Op de Heughte’
meegekregen waarmee uitgedrukt wordt dat mensen door middel van dit blad ‘op de
heughte (hoogte)’ worden gehouden van het reilen en zeilen op sportpark De
Heughte.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten