dinsdag 18 december 2012

Trainer Erwin Brem verlengt contract bij OWIOS

Erwin Brem (35) heeft zijn contract met OWIOS met 2 jaar verlengd tot en met het seizoen 2014-2015 met een optie voor nog een jaar. Erwin Brem is bezig aan zijn eerste seizoen binnen OWIOS. Met de verlenging van het contract wordt het plan uitgevoerd welke reeds vorig jaar door beide partijen uitgesproken was voor een langdurige samenwerking.

“OWIOS heeft de ambitie om de komende jaren verder te groeien en heeft met Brem een trainer in huis die dit gestalte kan geven. In korte tijd heeft Brem zich gemanifesteerd binnen OWIOS zowel binnen de 1e selectie als ook binnen de vereniging. Zowel van de spelersgroep als van de technische staf heeft hij in korte tijd een hecht collectief gesmeed. Het voetballend vermogen in de ploeg zowel collectief als individueel is duidelijk verbeterd”, aldus OWIOS-voorzitter Jacko van den Bosch.

Na 3 jaren als hoofdtrainer bij buurtvereniging sv ’t Harde is Brem nu bezig aan zijn eerste seizoen binnen OWIOS. Qua resultaten gaat het sportief goed en staat OWIOS op een 2e plaats.

Erwin Brem: “Ik heb het ontzettend naar mijn zin binnen OWIOS en ben blij met een verdere samenwerking. Ik heb een leergierige en talentvolle groep waar voetballend nog meer uit te halen is. Daarnaast kan ik beschikken over goede faciliteiten, zodat ik mijn ideeën in alle rust goed tot uitvoer kan brengen binnen OWIOS. Ik zie er naar uit om de komende jaren verder te bouwen aan de ambities van OWIOS en om mezelf verder te ontwikkelen in het trainersvak.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten